Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Vem var det som sade.....

Av mormor-morfar - 15 oktober 2010 15:44

.....att vi inte har sandstrand! Vad sägs om denna "Playa del Mjoön"

   


Det är alltså extremt lågt vatten just nu, man kan säga att vår tomt blev väldigt stor!!! 

En nackdel är väl att man ser alla stenar som annars göms av havet.


Ha en lugn och skön helg!


//M    

 
 
Ingen bild

Nicklas

15 oktober 2010 22:04

fin strand, aven om den ser lite kall ut.. Och sa ar det ju perfekt tid att ga och plocka sten fran botten nu!

 
Ingen bild

mormor

15 oktober 2010 22:42

Jodu....nu skulle man plocka sten....du måste komma hem!!!!

Kram

 
Ingen bild

Maria

15 oktober 2010 23:04

Oj, vad härligt det ser ut! Vi kommer med lite poahästar och rider på stranden :)

 
Ingen bild

mormor

16 oktober 2010 11:06

Men nu är det försent att rida på stranden....nu har det kommit tillbaka så mycket vatten att stranden har försvunnit!!!
Tyvärr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormor-morfar - 29 december 2015 11:11

Vilken härlig julhelg det har varit! Julaftonen gick i lugnets tecken.....bara jag och morfar - god mat och trevlig underhållning på TV.....vilsamt :) Juldagen droppade det in folk - Lova, Cecilia, Fredric och gammelmorfar kom hit. Vi åt gott och d...

Av mormor-morfar - 25 december 2015 09:38

Vi är kanske lite "Amerikaniserade" för idag ska vi fira jul! Julafton är ju egentligen bara ett datum och det spelar ju inte så stor roll vilken dag man firar den, huvudsaken är ju att man är tillsammans med familjen :) I dag kommer Cecilia, Lova,...

Av mormor-morfar - 18 december 2015 17:02

I år har jag absolut ingen stress inför julen! Klapparna var inhandlade typ den 10 december och inslagna häromdagen, julmaten handlade jag i onsdags vid 8.15 på morgonen (det var jag och typ två andra i butiken) när jag var klar hos veterinären där j...

Av mormor-morfar - 16 december 2015 12:52

"Jag heter Nisse och är snart fyra månader gammal! Jag får inte vara varken i fönstret eller på köksbordet, men det struntar jag fullständigt i, så det så!!! Sen tycker matte å husse att jag inte ska gräva ut jorden från blomkrukorna, tippa ut papper...

Av mormor-morfar - 30 november 2015 23:59

Selfies.....det är något som jag i princip aldrig brukar syssla med, men för ett tag sedan så skulle jag försöka fixa en ny bild till 4H-sidan. Jo och hur bra gick det då.....inte alls! Skulle ta en bild av mig och Zmilla, men det gick inte alls, så ...

Ovido - Quiz & Flashcards