Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Yippie!!!!!

Av mormor-morfar - 3 december 2011 15:28

Fick just veta att Nicklas kommer hem till jul! Längtar :) Han blir hemma i hela åtta dagar denna gången.

Ska bli riktigt mysigt att ha honom hemma och få skämma bort honom ett tag :P


Helgen har hittills varit riktigt skön. Jag och morfar åkte till Skellefteå vid lunch på fredag, checkade in på ett mysigt hotell mitt i stan och gick sedan ut och shoppade. Strosade omkring och kikade på lite smått och gott, gick och fikade på ett mysigt fik.

Sedan gick vi tillbaka på hotellet och vilade en stund. Morfar passade på att bada bastu och jag slappade med en tidning.

På kvällen var vi bjudna på julbord och julshow på Stadshotellet, det blev en riktigt trevlig kväll.

Sen blev det lite mer shopping på lördag innan vi åkte tillbaka hem.


Mycket trevlig inledning av helgen. Sedan väntas storfrämmande och lite julpyssel, samt julfest. Blir en bra helg med andra ord!


// M


P.s Tyvärr mina vänner så är jag tvungen att stänga bloggen för spontana kommentarer pga att någon hela tiden skriver idiotiska anonyma inlägg.

Men skriv gärna kommentarer så kommer dom in så fort jag godkänner dem :)

 
 
Ingen bild

Nicklas

3 december 2011 16:47

Ska bli skoj att vara i sverige over jul och nyar for en gangskull :)
Vet inte riktigt nar det hande sist, men det ar nog iallafall 3 ar sen, om inte mer?

mormor-morfar

3 december 2011 17:34

Vi längtar!!! :)
Pratade med Lova idag och hon blev jätteglad när hon hörde att du skulle komma!

Kram

 
Ingen bild

Nicklas

4 december 2011 14:29

Jepp ska bli bra :) Maste bara hitta nagon passande julklapp att kopa.. Sen kan ni ju forbereda er pa att kora ner till stockholm nyarsdagen :)

mormor-morfar

4 december 2011 18:39

Köra till Stockholm kan du ju glömma, men du kan få låna min cykel :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormor-morfar - 29 december 2015 11:11

Vilken härlig julhelg det har varit! Julaftonen gick i lugnets tecken.....bara jag och morfar - god mat och trevlig underhållning på TV.....vilsamt :) Juldagen droppade det in folk - Lova, Cecilia, Fredric och gammelmorfar kom hit. Vi åt gott och d...

Av mormor-morfar - 25 december 2015 09:38

Vi är kanske lite "Amerikaniserade" för idag ska vi fira jul! Julafton är ju egentligen bara ett datum och det spelar ju inte så stor roll vilken dag man firar den, huvudsaken är ju att man är tillsammans med familjen :) I dag kommer Cecilia, Lova,...

Av mormor-morfar - 18 december 2015 17:02

I år har jag absolut ingen stress inför julen! Klapparna var inhandlade typ den 10 december och inslagna häromdagen, julmaten handlade jag i onsdags vid 8.15 på morgonen (det var jag och typ två andra i butiken) när jag var klar hos veterinären där j...

Av mormor-morfar - 16 december 2015 12:52

"Jag heter Nisse och är snart fyra månader gammal! Jag får inte vara varken i fönstret eller på köksbordet, men det struntar jag fullständigt i, så det så!!! Sen tycker matte å husse att jag inte ska gräva ut jorden från blomkrukorna, tippa ut papper...

Av mormor-morfar - 30 november 2015 23:59

Selfies.....det är något som jag i princip aldrig brukar syssla med, men för ett tag sedan så skulle jag försöka fixa en ny bild till 4H-sidan. Jo och hur bra gick det då.....inte alls! Skulle ta en bild av mig och Zmilla, men det gick inte alls, så ...

Ovido - Quiz & Flashcards